Reminiscing The Past...

Wake me when its over and the last sound of goodbye..

Tuesday, February 03, 2009

Awarded By Aqilah Aziz


Awarded By Aqilah Aziz

Copy badge di atas untuk di letakkan di blog anda.(is this for girls only? HAHAHA wth since ive been tagged, antam saja tiaaaaa)

Ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda:

Aqilah Aziz : Aqilah seorang kawan yang baik dan suka membaca buku. mempunyai sikap yg positif. what the hell haha i dnt knw how to say this in malay but the thing is she's an awesome friend, i may have some troubles with her lately. i know friends can have their dull moments at times but i never ever hate them by any chance. I know we can't start all over again but she's awesome eventhough i don't know much about her. I owe her a lot

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima seterusnya (anda ditag) :
1. Saya suka bermain bola sepak
2. Saya di panggil si panjang oleh kawan-kawan saya
3. Saya suka membeli kasut bola sepak (walaupun betimbun di rumah ah)
4. Saya baru berhenti meminum kopi dua bulan lepas
5. Saya memang senang mendapat cedera lutut dan paha (prone to injury)
6. Saya mempunyai cita-cita yang aneh iaitu bermain untuk pasukan Manchester United ( HAHAHA NOT GONNA HAPPEN)
7. Saya tidak suka merokok dan berdadah
8. Saya suka tengok wayang di pawagam bersama saudara saudara saya
9. Sudah 2 bulan saya tidak berjumpa dengan ayah saya
10. Saya tidak suka melayu standard

I Tag all the dudes!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home